Eğitim Öğretim Hizmeti Dışındaki Personelin İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değişikliği Duyurusu
2021 Yılı İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme İşlemi Takvimi, Başvuru Belgeleri...
2021 YILI İL İÇİ İSTEĞE BAĞLI YER DEĞİŞTİRME TAKVİMİ
Başvuruların Kurumlarca Kabul Edilmesi başvuru belgelerinin İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine teslimi ve kontrol süreci
03-07.05.2021 Saat 17:00
İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince başvuru belgelerinin İl Milli Eğitim Müdürlüklerine teslimi
17-18.05.2021 Saat 17:00
İl Milli Eğitim Müdürlüğünce Başvuruların Değerlendirilmesi ve Atama
Haziran ayının ilk haftası
Atamaları Yapılanların Ayrılma/Başlama İşlemlerinin Tamamlanması
Kararnamelerin gönderilmesinden itibaren
İSTENİLEN BELGELER:
1-Başvuru Formu (Başvuru formunun excel formatı ve excel formatının çıktısı alınarak onaylı suretinin ilçe/kurum müdürlüklerine teslim edilmeli)
(İlgililerin alt derece kadrolara atanmak istediğine dair ifade eklenecektir.)
2-Hizmet Cetveli (onaylı)
3- Başvuru yapanların tercihleri İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince toplu olarak excel formda birleştirilerek e-mail ile atama46@meb.gov.tr adresine gönderilecektir.
Başvuru Formu için Tıklayınız...
İl İçi Kurum İhtiyaç Listesi için Tıklayınız... (Güncelleme : 07.05.2021 12:25)
Personel Münhal Norm Kadro Listesi için Tıklayınız...
Not: İl içi kurum ihtiyaç listesi güncellenmiştir.