03 Aralık 2021 tarihinde ilimize EKPSS ile ataması yapılan öğretmenlerden istenilen belgeler;
Yukarıda belirtilen kapsamda öğretmen olarak ataması yapılan adayların 24 Aralık 2021 tarihine kadar aşağıdaki belgeleri müdürlüğümüze teslim etmesi gerekmektedir.
a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği,
b) Pedagojik Formasyon Belgesi, Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
c)Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
ç)Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),
e) Engelli Sağlık Kurulu Raporu,
f) Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü herhangi bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,
g) Başvuru formu,
h) Muvafakat Belgesi (Kamu kurumlarında çalışanlar için.)
i) Sabıka Sorgu Belgesi(Arşiv kaydı bulunanların mahkeme kararını ibraz etmesi gerekmektedir.)
j) Askerlik Durum Belgesi (Erkekler için)
k) EKPSS Sonuç Belgesi
göreve başlamak üzere başvurmaları gerekmektedir.
Not: Herhangi bir değişiklik yada güncelleme durumunda bilgiler web sitemiz üzerinden yayınlanacaktır.