KAHRAMANMARAŞ İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Eğitim Öğretim Hizmeti Dışındaki Personelin İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değişikliği Duyurusu

2021 Yılı İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme İşlemi Takvimi, Başvuru Belgeleri...
Eğitim Öğretim Hizmeti Dışındaki Personelin İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değişikliği Duyurusu

 

2021 YILI İL İÇİ İSTEĞE BAĞLI YER DEĞİŞTİRME TAKVİMİ

 Başvuruların Kurumlarca Kabul Edilmesi başvuru belgelerinin İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine teslimi ve kontrol süreci

 03-07.05.2021 Saat 17:00

 

İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince başvuru belgelerinin İl Milli Eğitim Müdürlüklerine teslimi

17-18.05.2021  Saat 17:00

 

İl Milli Eğitim Müdürlüğünce Başvuruların Değerlendirilmesi ve Atama

Haziran ayının ilk haftası

 

Atamaları Yapılanların Ayrılma/Başlama İşlemlerinin Tamamlanması

Kararnamelerin gönderilmesinden itibaren

 

İSTENİLEN BELGELER:

 

1-Başvuru Formu (Başvuru  formunun excel formatı ve excel formatının çıktısı alınarak onaylı suretinin ilçe/kurum müdürlüklerine teslim edilmeli)

 (İlgililerin alt derece kadrolara atanmak istediğine dair ifade eklenecektir.)

 

2-Hizmet Cetveli (onaylı)

 

3- Başvuru yapanların tercihleri İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince toplu olarak excel formda birleştirilerek e-mail ile atama46@meb.gov.tr adresine gönderilecektir.

 

Başvuru Formu için Tıklayınız...


İl İçi Kurum İhtiyaç Listesi için Tıklayınız...     (Güncelleme : 07.05.2021 12:25)


Personel Münhal Norm Kadro Listesi için Tıklayınız...

 

 Not: İl içi kurum ihtiyaç listesi güncellenmiştir.

Yenişehir Mah. Cahit Zarifoğlu Cad. No1 46060/Kahramanmaraş/TÜRKİYE - 0344 216 46 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.