2021 YILI İL İÇİ İSTEĞE BAĞLI YER DEĞİŞTİRME TAKVİMİ
Başvuruların Kurumlarca Kabul Edilmesi başvuru belgelerinin İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine teslimi ve kontrol süreci
03-07.05.2021 Saat 17:00
İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince başvuru belgelerinin İl Milli Eğitim Müdürlüklerine teslimi
17-18.05.2021 Saat 17:00
İl Milli Eğitim Müdürlüğünce Başvuruların Değerlendirilmesi ve Atama
Haziran ayının ilk haftası
Atamaları Yapılanların Ayrılma/Başlama İşlemlerinin Tamamlanması
Kararnamelerin gönderilmesinden itibaren
İSTENİLEN BELGELER:
1-Başvuru Formu (Başvuru formunun excel formatı ve excel formatının çıktısı alınarak onaylı suretinin ilçe/kurum müdürlüklerine teslim edilmeli)
(İlgililerin alt derece kadrolara atanmak istediğine dair ifade eklenecektir.)
2-Hizmet Cetveli (onaylı)
3- Başvuru yapanların tercihleri İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince toplu olarak excel formda birleştirilerek e-mail ile atama46@meb.gov.tr adresine gönderilecektir.
Başvuru Formu için Tıklayınız...
İl İçi Kurum İhtiyaç Listesi için Tıklayınız... (Güncelleme : 07.05.2021 12:25)
Personel Münhal Norm Kadro Listesi için Tıklayınız...
Not: İl içi kurum ihtiyaç listesi güncellenmiştir.