İlimize sözleşmeli personel olarak yerleştirilen adayların aşağıda istenilen belgeleri 14- 28 Nisan 2023 tarihine kadar Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürlüğü Atama Birimine elden veya posta yoluyla başvuruda bulunmaları gerekmektedir. (Posta ile yapılan başvurularda, belgelerin son başvuru tarihine kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğümüze ulaşmış olması gerekmektedir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.)
İstenilen Belgeler:
1. Belgelerini elden teslim edecek adaylar için; Öğrenim Belgesinin aslı ve fotokopisi ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi, Posta yolu ile gönderecek adaylar için ise; Öğrenim Belgesinin Onaylı örneği (Üniversite veya Noter) ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi.
2. KPSS 2023/4 Yerleştirme Sonuç Belgesinin İnternet Çıktısı.
3. 3 adet vesikalık fotoğraf. (son 6 ay içinde çekilmiş)
4. Nüfus cüzdanı fotokopisi
5. Avukat olarak atananlar için Avukatlık Ruhsatnamesi aslı ve fotokopisi
6. Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi.
7. Adli sicil kayıt belgesi( Memuriyet için Adliyeden arşiv kayıtlı olarak alınması gerekiyor
8. Atama Başvuru Formu. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.) (İndir)
9. Mal bildirim beyannamesi. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.) (İndir)
10. Evrak teslim üst yazısı. (İndir)
11. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi. (İndir)
12. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığının bulunmadığına dair sağlık raporu. (durum bildirir ve ya tek hekimden olabilir) Adaylarda
Aranacak Genel ve Özel Şartlar (İndir)